Kontrola dostępu
Zarządzanie przejściami oraz zachowanie bezpieczeństwa przy jednoczesnym zachowaniu komfortu pracy jest wymagane w wielu miejscach. Systemy kontroli dostępu to podstawowy moduł ochrony mienia przez ograniczenie swobody przemieszczania się osób niepowołanych, poza tym to podstawa do zarządzania personelem na terenie firmy przez monitorowanie przepływu ludzi.
Kontrola dostępu
Rolę klucza w systemach kontroli dostępu pełni karta plastikowa. Jest ona znacznie wygodniejsza w zastosowaniu oraz zapewnia większe bezpieczeństwo. Karta ta może pełnić jednocześnie role klucza do drzwi, bramy, być legitymacją którą odbijamy w systemie rejestracji czasu pracy jak i identyfikatorem zawierającym nasze dane osobowe. Można ją zastosować w wielu systemach ponieważ posiada swój niepowtarzalny kod, którego skopiowanie jest niemożliwe. Zintegrowany z kontrolą dostępu system rejestracji czasu pracy (RCP) rejestruje oraz automatycznie rozlicza czas pracy.